En nyhet från Åtta.45 Tryckeri

Åtta.45 Tryckeri förvärvar CA Andersson & Co i Malmö

Järfälla den 18 december 2019

Det är med stor glädje vi kan meddela att Tryckeriaktiebolaget CA Andersson & Co i Malmö har förvärvats av ÅTTA.45 Tryckeri AB.

I stort som smått kommer det att vara business as usual. Företagsnamnet kommer vara detsamma och personalen kommer att fortsätta ge samma höga service ni är vana med som kund hos CA Andersson & Co. Inneliggande order och kommande beställningar kommer att fortlöpa precis som vanligt och vi hoppas att ni skall känna att ni är i trygga händer.

”Som en del av Åtta.45 Tryckeri kommer CA Andersson & Co helt enkelt att bli lite vassare, lite effektivare och kunna stå ytterligare lite mer på tå för era uppdrag. Vi ser verkligen fram emot ett spännande 2020!”
– Olle Sterner

”Vi är väldigt glada över att få med CA Andersson i Åtta.45-familjen! Detta anrika grafiska företag stärker oss i södra Sverige och blir en viktig del i koncernen. Förutom ökade marknadsandelar har vi förhoppning om att lära av varandra och vinna synergieffekter.”
– Erik Mauritzon

Tveka inte heller att höra av er med frågor, funderingar och goda tankar till oss!
Här är en länk till pressreleasen från CA Andersson & Co.

Vi hälsar alla gamla och nya kunder välkomna till nya:
CA Andersson & Co – en del av ÅTTA.45 Tryckeri.

Olle Sterner
VD, CA Andersson & Co

Erik Mauritzon
VD, ÅTTA.45 Tryckeri AB

Åtta.45 Tryckeri Logotype

Frågor? Vi hjälper dig gärna och snabbt!

• Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.