BESTÄLLNINGSSYSTEM

UPPTÄCK FÖRDELARNA MED
VÅR KUNDANPASSADE E-HANDEL

Åtta45 Tryckeri Autograf


AUTOGRAF – EN SYSTEMLÖSNING SOM FÖRENKLAR FÖR DIG
Med Autograf – vår skräddarsydda e-handelslösning får du en bättre överblick över exempelvis ditt kontorsmaterial och möjlighet till att beställa och utforma ditt material 24/7. Vi bygger upp en struktur som gör det enkelt att hitta produkter. Vid varje produkt finns både en bild och en förklarande text så det ska vara enkelt för dig att hitta det du letar efter.

• Ordning och reda

• Hjälper till att säkerställa din grafiska profil

• Förenklar skapande och beställningsprocessen

• Ger dig översikt över dina beställningar

VI GER DIG BÄTTRE STRUKTUR, KVALITETSSÄKRING OCH EKONOMI
Vi ger dig möjligheten till att få en bättre överblick över exempelvis ditt kontorsmaterial och möjlighet till att beställa och utforma ditt material dygnet runt. Vi bygger upp en struktur som gör det enkelt att hitta produkter. Vid varje produkt finns både en bild och en förklarande text så det ska vara enkelt för dig att hitta det du letar efter.

VI HJÄLPER DIG MED LAGERHÅLLNINGEN AV OLIKA TRYCKSAKER OCH GIVE AWAYS.
Funktionell hantering och möjlighet att snabbt tillgodose korta leveranstider. Möjlighet att se ditt lagersaldo direkt när du beställer och få information om när en artikel har nått sin lågpunkt.

SAMLA ALLT PÅ ETT STÄLLE
Du beställer enkelt olika artiklar i en och samma beställning. Oavsett om artiklarna är från en eller flera olika leverantörer hanteras dessa inom en och samma beställning.

LÅT ANVÄNDARNA PÅ ETT ENKELT SÄTT GÖRA PROFFSIGA ANNONSER OCH TRYCKSAKER SOM SÄKERSTÄLLER DEN GRAFISKA PROFILEN
Känn dig som hemma. Vi anpassar er sida efter eran grafiska profil. Vi ger dig ett webbbaserat verktyg för informationshantering som kan direkt kopplas till en trycktjänst där ett tryckfärdigt original genereras och tryckpriset visas direkt. Du bestämmer själv delarna som dina användare ska kunna påverka eller vilka bilder som får användas. Fast information kan väljas med exempelvis drop down-lista.

Användaren kan se korrektur samtidigt som texten skrivs in i textrutorna och det går lätt att redigera och byta bilder. Din information kan även sparas till nästa gång du går in och beställer.

LAGRA BILDER, LOGOTYPER OCH DOKUMENT ONLINE
Vi ger dig möjlighet till att lagra, organisera och dela med dig av företagets digitala material. Det kan vara allt från bilder till olika dynamiska mallar, till logotyper, personal och personaluppgifter, original, namnteckningar, tryckt material, dokument som tex word, In design eller Excel filer och du bestämmer vem som ska se vad.

GER DIG BÄTTRE ÖVERSIKT ÖVER DINA TRYCKSAKSBESTÄLLNINGAR OCH ANVÄNDARE
Som administratör har du möjlighet att lägga in nya användare eller ändra befintliga uppgifter.Ta ut lagerrapporter, listor och statistik för fullständig uppföljning och kontroll.

KAMPANJHANTERING
Behöver du hjälp med att organisera ditt kampanjmaterial?
Vårt webverktyg hjälper dig med att hantera stora och små kampanjer genom att användarna själva går in och väljer produkter eller att allt hanteras centralt och sedan trycks eller plockas från lager och distribueras.

Kontakta oss gärna för en demo.

Exempel på några av våra nöjda E-handelskunder:

Beställ via telefon: 08-553 348 00

Offertförfrågan
Namn
Företag
E-postadress
Telefon
Övrig beskrivning